marți, 17 aprilie 2018

Petre Ivănescu: ”Nu cred că aş mai putea trăi aici”



Plecând de la subiectul mentalitate, Petre Ivănescu ne-a relatat că a trăit un adevărat şoc când a fost zilele trecute... în Piaţa Obor, Bucureşti. ”Mentalitatea românească a rămas ca acum 27 de ani. M-am dus în Obor ...., cei care vând m-au repezit. Ei trebuie să zâmbească, nu să mă repeadă, să mă apostrofeze, să mă jignească. Sunt neplăcut impresionat de nepoliteţea oamenilor cu care mă întâlnesc în taxi, la piaţă. Nu mai sunt obişnuit cu treaba asta, este altă lume pentru mine, îmi sare în ochi. Nu vorbesc de prieteni, aceştia îmi lipsesc, la fel familia îmi lipseşte, dar nu cred că aş mai putea trăi aici. Când ies afară, o iau peste gură şi mă indispune pentru că nu sunt obişnuit. E grav, iar mentalitatea din societate se reflectă şi în sportul românesc”, a tras concluziile Petre Ivănescu.
Scurt Curriculum Vitae Petre Ivănescu (82 ani)

Activitate ca jucător:
  • Dublu campion mondial cu România (1961 şi 1964)
  • Golgheterul Campionatului Mondial din 1961
  • 205 selecţii la prima reprezentativă pe parcursul a 10 ani
  • 13 titluri naţionale cu Dinamo
  • Câştigător al Cupei Campionilor Europeni cu Dinamo în 1965

Activitate antrenor:
  • A antrenat la nivelul Bundesligii peste 30 de ani, timp în care a câştigat, printre altele, titlul cu Gummersbach în 1982 şi 1983 şi cu Tusem Essen (1986)
  • A câştigat Cupa Campionilor Europeni cu Gummersbach (1993)
  • A fost selecţionerul Germaniei şi României.


                                                                                                C.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu