luni, 26 martie 2018

Minutul de poezie - Vasile Dan Marchiş



ÎN LOCUL TATĂLUI CERESC 

Un bărbat având de făcut diferite lucrări,s-a rugat lui Dumnezeu astfel:
”Doamne,dă-mi putere și răbdare să pot duce la îndeplinire cererile tuturor celor care mă solicită să fac unele servicii !
Dumnezeu a răspuns omului astfel:
”Nu te descuraja, fac eu tot ce ți-au cerut semenii tăi,dar cât timp mă ocup de aceste treburi,îți cer să stai în locul meu...”
Bărbatul uluit de asemenea cerere,grăi:
Doamne,cum aș putea eu să ocup un loc atât de înalt”...
Dumnezeu a răspuns omului astfel:
”În locul meu poate sta ori cine,chiar și tu 
atâta timp cât nu ți se cere să faci nimic!”
În asemenea împrejurare bărbatul respectiv a preluat acest post pe când după nici două minute a fost solicitat de un agent de securitate astfel:
Doamne Dumnezeule,fă cumva să treacă mai repede această noapte deoarece nu am voie să dorm ..,
Dumnezeu a răspuns bărbatului :
Nu-ți face griji că în acest moment am făcut ca toți răii lumii,ba chiar și hoții să doarmă la ora aceasta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu