duminică, 14 ianuarie 2018

Mulţumiri semenilor mei


Tuturor, celor care mi-au urat un nou an fericit ,le multumesc.
Si doresc ,la randu-mi , multă fericire, mai plăcută decât tortura cu unde electromagnetice, în care , de trei ani, scaldă,  fosta securitate,  ființa mea.
Le multumesc celor care s-au ostenit să înțeleagă mârșăvia pusă la cale de cei care , așa cum am denunțat , intre anii 1980 -1989, în jurul meu, îi exterminau pe profesorul Tărnaru, muncitorul Rozspapa, tehnicianul Deac si alti 5 oameni uciși și ei de criminalii lui Ceaușescu și ai slujilor sale preaplecate.
Adânci mulțumiri celor care, în această perioadă de tortură, mi-au stat aproape.
Un gând de recunoștință și colegilor care au semnat petiția privind pensiile nerușinate- primite de ofițeri, autori de fărădelegi-sub nicio justificare , într-o Românie democrată, acceptate.
                                                                                                                                                                 
                                                                                                              Viorel Rogoz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu