joi, 9 noiembrie 2017

Minutul de poezie - Ioan Dragoş



Tulburarea apei


”despre ochiul rotindu-se
asemeni unui fulg de păpădie
scrie la pagina unsprezece
și despre faptul că ar putea fi chiar speranța
unui stăpân
că vreodată va ajunge mai înțelept
și mai liber
după o zi în natură
cu elixirul absorbit din pahar
vine și mustrarea
aceeași distanță același semn
printre legile unor trecute întâmplări
oglinzile se dilată
am ajuns
și am uitat gestul potrivit
cum scrie sub lanterna magică
felurite chei pentru extaz
trec prin fața mea
și-mi șterg sudoarea de pe frunte
la pagina o sută cincizeci
timpul îmi aruncă un braț îndrăgostit
după gât
scrie în ispitirea timpului
un braț de curtezană
un braț de caracatiță
un ștreang
dumnezeiește mângâie el
sorbind lacom mulțumirile
după o zi în natură
și unele împrejurări
bătute de vânt”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu