joi, 21 septembrie 2017

Servesc patria, zice SRL Coldea

Care patrie? A SRL-ului?


Voi începe azi, după o zi plină, să comentez minciunile SRL Coldea expuse în interviul de la punctul de lucru al SRL-ului numit Ziare.com:
“Există forțe interne și externe care și-ar dori servicii românești inhibate și retrase în cazarmă, pentru ca unii să își realizeze planurile și obiectivele care nu au nimic de-a face cu interesele României.”
Insidios cum îl știm, SRL Coldea ar vrea să ne spună că acționez în numele unei puteri străine. Cel mai probabil Marele Satan Rusia.
Dorește să transmită astfel unor ambasade “aveți grijă la Dragomir că e omul rușilor”.
Asta e nouă.
Păi să o afirme, să spună explicit, să indice clar, cu subiect și predicat.
Este deținătorul absolut a milioane de informații.
Ce îl oprește?
Să spună clar și răspicat, ca un general locotenent ce este,  căror forțe interne și externe aparțin.
Dacă nu, să tacă.
A fost decorat de CIA? Bravo!
Am fost decorat de CIA? Bravo mie!
A fost în Seychelles și în Toscana și la Disneyland pentru CIA? Nu.
Am fost unde se trăgea în mine și am stat sub foc de mortiere pentru lupta anti-teroristă? Am fost.
Am fost în Irak? Am fost.
A venit și Coldea în Irak? Da. La final, la poze, ca și activiștii de partid.
SRL Coldea, după mii de lațuri (penal, infractor etc.) pe care mi le-a aruncat în cap prin punctele sale de lucru și prin influencerii lui, dă atacul final. Sunt acum, mai nou …. trădător.
Mi-a atacat familia, mi-a dus DNA-ul copiii la grădiniță și la școală, mi-a luat toate pozele și amintirile din casă…
Dar aici Coldea a întrecut limita. Îmi pune la îndoială patriotismul.
Eu chiar am luptat pentru țara asta. El doar s-a prefăcut.

Autor: Daniel Dragomir

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu