miercuri, 13 septembrie 2017

Scriitorul Dan Alexe, bătut în Bruxelles: România se situeaza printre țările cu orașele cele mai sigure din Europa

Cel care și-a făcut un ideal din critica dacopatiei și a scris elogii țărilor occidentale și-a schimbat se pare acum părerea? Scriitorul Dan Alexe s-a bătut cu un grup de romi în Bruxelles, care ar fi vrut să-i fure laptopul.
”În București poți să te pupi noaptea cu iubita în Cișmigiu, fără teama de a fi agresat. În Bruxelles o să fiți violați amândoi. România se situeaza printre țările cu orașele cele mai sigure din Europa și din lume. Romania se apropie de nivelul zero al omorurilor comise cu arme de foc. Tocmai am aflat, participând la montajul sonor al unui film, că cel mai bun sunet pentru un pumn în față, la cinema, este să înregistrezi plesnind, într-o odaie rece, un biftec crud izbit pe o masă de lemn. Profesioniștii spun că doar aia sună ca un pumn în față.
Acum, uitați cum e, totul e doar un efect sonor. Un pumn în față de fapt nu sună a nimic. M-am bătut cu niște țigani la miezul nopții în Bruxelles acum câteva nopți. Tânjeau la sacul meu cu computerul. Pe unul l-am mușcat de față. Am salvat computerul, în care scriu acum. Țiganii au fugit. M-am bătut urât. Să nu uităm că puteam fi în metroul Maelbeek anul trecut când s-au aruncat ăia în aer. Între timp, mi s-a propus să joc în Rocky 11, sau la ce episod s-a ajuns.” a scris scriitorul Dan Alexe pe Facebook via DCNews.
Să nu mai fie Occidentul un model pentru elita intelectuală românească care se excita moral până nu de mult în fața valorilor vestului?!
                                                                                                                     NapocaNews

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu