miercuri, 20 septembrie 2017

Poezii de Mihai Epli



Poeme pentru Rodica,noua mea muză cu ochii măslinii


Inima unui Titan
Am rămas înlăcrimat
Între Eros şi Thanatos
Sînt etern îngânduratat
În sufletu-mi încătuşat
Port moartea lui Cronos
Am rămas amorezat
Lacrimile-mi albastre
în rochia ta afroditană
Pas cu pas le-am uitat -
Simţind ce nu am simţit
În înima-mi vulcanică
Ce azi-noapte
Datorită privirii tale bate
Ignor melancolia lacunică
Am rămas înlăcrimat
De ochi-ţi măslinii luminat
Văd astrele ce cad
Pe chipul meu aplecat


Clepsidra
Fiecare
Clipă nemuritoare
Secundă cu secundă
Abate înspre
Privirea ta angelică
- - - - - - - - - - - - - - -
Fiecare
Sentiment devine
Androginică împlinire
În braţele-ţi suave
Unde
Sînt Îngerul tău mut -
Ooare
Timpul împle
Sufletul meu corupt?
- - - - - - - - - - - - - - -
Fiecare
Enigmatică amintire
Poartă în sine
Lacunica-ţi ambrozie
- - - - - - - - - - - - - - - -
Fiecare
Lacrimă ce cade
Atinge solul tomnatic
Unde sînt melancolic
Purtănd în mine
Chipul tău angelic


Lupta
Încărunţit de lumină
Gândul mă poartă
Clipă de clipă
Înspre înstelata Poartă
Trecut sînt prin etate
Cu privirea-nainte
Port în mine azi-noapte
Strălucirea Lunii Albastre
Amintirea ta enigmatică
Cu măslinii lacrimi împle
Sufletul meu solitar -
Oare
Inima-mi întristată
Care
La fel ca o Clepsidră bate
Te-aude în Universul sideral
Încărunţit de lumină
Aştept mângâierea-ţi angelică
Rătăcit în tenebrozitate
Încătuşat de amintiri deşarte


Angelică ploaie
Încarcerat în angelica ploaie
Cuget la ale tale
Albastre... acum goale
Lacrimi măslinii purtate
De mine apropiate
În sufletu-mi gol...oare
Titania e a noastră amorezare?
Oare de ce iubesc
Indecis atunci când m-amăgesc
Poate
Sînt azi noapte
De ochii tai circulari...blocat
Involuntar de inima ta ancorat -
Ori,poate sînt tenebrosul titan
În zadar tind spre lumină...taman
De sărutu-ți androgin îmi amintesc

Afrodita îmbrăcată cu o rochie safirie
Zeiţa mea se numeşte Afrodita
Poartă-n ochi ei suavi lumina
Culoarea căpruie
Azi în liniştita noapte
Sulte-mi gol mi-l împle
Cu timpul care a născut
Dragostea unui Titan pierdut
Îmbrăcată în culoarea safirie
Stea căzătoare eşti pentru mine
Te-ai încleştat în imina-mi ce bate
M-ai iubit atunci cănd plîngeam
în zadar întunericul îl ignoram
Acum port în mine lacrima-ţi purpurie -
Afrodita mea eşti atât de departe


acrostih

Solitar Soare sînt azi-noapte suflet selenar
iubind prin melancolie enigma din tine -
lacrima măslinie ce a născut cugetle-mi maritime
vulcanul care prin tandru Amor erupe
albastră alinare primesc iubito...acum arar
nostalgie angelică simt când te privesc

ancoră eşi în inima mea ce monoton bate...iar şi iar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu