miercuri, 19 iulie 2017

O să vă ia pe rând, aşa că tăceţi degeaba!


Subject: O SA VĂ IA PE RAND, asa ca taceti degeaba. Pastorul luteran Martin Niemöller scria: “La început naziştii au venit să-i ridice pe comunişti Și eu nu am strigat în apărarea lor pentru că nu sunt comunist, Apoi au venit după evrei, Și eu nu am strigat pentru ca nu sunt evreu. Au venit apoi pentru sindicalişti şi catolici Și nici atunci nu am strigat pentru că nu sunt nici sindicalist și nici catolic. Când au venit după mine, nu mai era nimeni în jurul meu să se ridice în apărarea mea.”

                                            O SA VĂ IA PE RÂND, asa că tăceti degeaba.

Pastorul luteran Martin Niemöller scria:
“La început naziştii au venit să-i ridice pe comunişti
Și eu nu am strigat în apărarea lor pentru că nu sunt comunist,
Apoi au venit după evrei,
Și eu nu am strigat pentru ca nu sunt evreu.
Au venit apoi pentru sindicalişti şi catolici
Și nici atunci nu am strigat pentru că nu sunt nici sindicalist și nici catolic.
Când au venit după mine,
Nu mai era nimeni în jurul meu să se ridice în apărarea mea.”

                                                            material primit de la prof. Viorel ROGOZ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu