vineri, 16 iunie 2017

S-a supărat Lucian Petru GOJA! Pe bună dreptate (pamflet)




Prostu de mine,necitind articolul de mai sus, crezusem ca " Pop Topo" e un veritabil cunoscător -ambasador turistic al Maramureşului şi, în vreo 3 decenii, adesea mi-am pus inconştient/increzator viaţa/destinul în mâinile sale acceptându-i, indulgent, serviciile de ghid montan. Acum că am aflat cine-s veritabilii cunoscători-promotori turistici ai Maramureşului m-am panicat/îngrozit, am început să mă scutur-plâng-râd isteric, gata, gata să mă ducă soţia la un popa pentru exorcizare. 
Papa mi-a spus să mă uit atent cu cine mă însoţesc în traseu şi pe cine accept drept ghid.
Nu l-am ascultat şi...puetam s-o mierlesc.
Promit solemn, la tura de rododendron că îl iau pe Dragnea sau/şi Paula Seling ca ghizi experţi.
Îmi pare rău Ionică POP dar...prea mi-ai exploatat încrederea atâţia ani din viaţa mea !

Seara bună !

================================================
Astept nerăbdător un ghid nou al Maramureşului turistic în concepţia şi cu harta ambasadorilor săi competenţi chiar dacă există infima şansă ca traseele să aibă în vedere Ţinuturi... hungare-sârbeşti-elene etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu