duminică, 28 mai 2017

Marele portar Necula „Rică” Răducanu internat după ce a fost muşcat de o căpuşă!

 După ce a fost muşcat de o căpuşă, dar nu a acordat mai multă atenție acestui incident, Rică Răducanu a ajuns la spital şi a avut nevoie de îngrijiri medicale.
Rică Răducanu, fostul portar rapidist şi al echipei naţionale calificată la CM din Mexic 1970 a declarat pentru Antena Stars că deşi situaţia se putea agrava, el a rămas cu zâmbetul pe buze şi nu a renunţat la glumele cu care ne-a obişnuit.
"Îmi pare rău că nu am ajuns acolo. Astea sunt trecătoare, am trecut eu prin mai multe. Au fost două ciupituri. E mai nasol la o vârstă. Am fost şi la pansat. Mi-au pus nişte copci pe acolo, nu ştiu. Eu am zis că e glumă. Mi s-a infectat piciorul. Nu e bine să ajungem la miliţie şi la doctor. Mi-a tăiat ceva pe acolo. Putea să nu fie, dar ce să fac? Mergem pe stilul meu, pe glume, cum mă ştie lumea. Dacă încep să mă vait ce zice lumea: uite-l şi pe ăla! Mă vait acasă la nevastă! Cred că am dus o viaţă destul de ordonată. Sunt înconjurat de lume bună", a spus Rică Răducanu la "Star Matinal".
A mai glumit spunând că preferă să fie muşcat de o ...vampă decât de o căpuşă! Dar se pare că doar căpuşele trag la el!


                                                                    Cristi SOMEŞAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu