luni, 29 mai 2017

Invitaţie Vasile Bele




Dragii mei ... Va aduc la cunoștință, faptul că în data de 3 iunie 2017 ora 11.00, în cadrul ședinței de Cenaclu, organizat la Biblioteca județeana Petre Dulfu din Baia Mare, voi lansa volumul de poezii CLEPSIDRA CU POEME, apărut zilele astea la Editura Gutinul, Baia Mare..... În cadrul ședinței de Cenaclu! Despre același volum s-a mai vorbit și în Săptămâna cărții organizata de Centrul cultural al Ministrului de Interne... Acum imi doresc să il prezint celor interesați din cadrul prestigiosului cenaclu. Așa cum mă știți .... Eu vă aștept cu emoție! După ședința de Cenaclu .... Toți cei prezenți sunteți invitații mei la Chiuzbaia pentru a gusta dintr-un guias ... Un pahar de horincă .... De care bea împăratul / nu de care bea tot satul! Probabil va fi și o plăcintă .... Sa vedem ... Nu mai spun nimic .... Decât doar atât .... VA AȘTEPT CU MARE DRAG!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu