luni, 20 martie 2017

Aniversare Vasile BELE. LA MULŢI, MULŢI ANI !


dintotdeauna am iubit

dintotdeauna am iubit
aseară am iubit cu patimă
parcă fiecare sărutare era și ultima
clipă de viață sunt de vină că trăiesc
dar trec și eu precum zăpada
mă voi topi într-un târziu
după multă suferință îndurată
să nu uitați un lucru
rugăciunea mă întărește și mă ajută
să merg așa cum sunt mai departe
curcubeul va mai ieși din cuibul său
și azi și mâine va pluti în aer și va dărui
din frumusețea lui doar
celor care au ochi să-l vadă
e un semn și el se arată lumii așa cum este
fără de păcat nepătat de el nu râde lumea
va trece și martie
la urma urmei în locul meu puteai fi tu
sau chiar ești.

ascunde-mă pentru un veac

ascunde-mă pentru un veac
într-o formulă de iubire
transformă-mă în cenușă
și pune apoi lacrima
sinceră – vor înflori speranțe
și vise iar stelele vor lumina
și mai tare
noțiunea dorului nu se va mai cunoaște
oglinda va fi incoloră și va
reflecta doar realitatea
zborul de păsări va deveni ecou
iar cioburile dintr-o iubire
distrusă se vor transforma într-o cupă plină
din care amândoi vom gusta
și ne vom îmbolnăvi de
prea multă iubire.

azi, voi vorbi cu albastrul

azi, voi vorbi cu albastrul
atâta de frumos al cerului
doar el îmi înțelege
inima și așa prea chinuită

dacă ar fi să caut vină cuiva
aș condamna pe toată lumea
dar nu am această putere
și nici nu îmi doresc această putere
pentru a nu fi eu cel condamnat
în final și eu sunt trăitor
al acestui secol

azi voi vorbi cu albastrul
atâta de frumos al cerului ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu