luni, 5 decembrie 2016

MĂ UIT PE AFIŞE! ŞI VĂD CUM RÂD DE MINE !

 Văd feţe cunoscute şi unele complet noi! Numele lor mă trimit la fel şi fel de supoziţii dar concret nu înţeleg nimic ce vor. Unul îmi spune să îndrăznesc, altul îmi dă înapoi cel al meu, altu tace şi râde şi zice în gândul lui! Hai numai la vot! Toţi se cred necesari ! Cât sunt în campanie toţi îmi vor binele! Când fac legile văd că numai sunt în stare să plătesc tot ce îmi cer nici dacă aşi avea de lucru 24 de ore pe zi. Munca mea merge ca plata la munca celor din admnistraţie care admnistrează foarte prost tot ce mi ar putea folosi. Merg pe drum , drmu i spart, merg în pădure, văd cioate şi boli, merg În spital cu o boală şi ies cu zece, merg la casa de cultură, numai este! Ba e casă de nunţi, ba este proprietatea bisericii . Statul este apărat de armată , de poliţie, de jandarmi, de justiţie, de parlamentari, eu CETĂŢEANUL sunt ţinta lor a tuturor. În numele democraţiei mi- au confiscat toate drepturile. Cică trebuie să aleg să votez! Pe cine? ce vrea cel care râde mine din afiş? Cine este el? De ce este el candidat? Cine m-a intrebat dacă nu aşi vrea să candideze altcineva. Ce trebuie să faci ca să apari pe afiş? să aduni 200.000 de semnaturi din tară?dacă faci parte din partid. Câteva mii de semnături dacă vrei să rişti pe judeţul tău. Apoi să arunci zeci de mii de euro pe televiziuni şi ziare cu promisiunea că o parte ţi le va plăti alegătorul dacă convingi 3% din ei să te voteze. Într o lună, cum să mă cunoască şi să mă voteze câteva zeci de mii de oameni despre care eu nu ştiu nimic iar ei la rândul lor nu au auzit de mine. Poate ar trebui să fiu sfânt, ori un mare vraci ca să aibă încredere în mine câteva zeci de mii de oameni. Aşadar alegerile oameni buni sunt un mod de a se justifica dreptul unora de a ne jefui! De ce să aibă 15 salarii obişnuite unul care face legi împotriva mea şi a naţiei mele. Unii zic că sunt doctori, alţii directori, alţii bancheri, profesori , avocaţi dar nici unul nu mi prezintă ce are de gând să facă pentru mine. Vorbesc la general . Nici unul nu mi dă dreptul să folosesc resursele de sub proprietatea mea! Nici unul nu –mi dă gratis apa şi energia,chiar dacă acestea sunt produse de neamul meu din sudoarea înaintaşilor mei. Ceea ce este de drept proprietatea mea trebuie să fie recunoscută de notari şi judecători pe bani mulţi şi grei altfel am dreptul de a privi la cum sunt furat!Candidaţii de pe afişe? Depun declaraţii de avere, de interese şi se jură că nu au scris informari la Securitate(cei mai bâtrîni,) dar ce au informat verbal cine mai ştie?dacă îi iei la bani mărunţi o dau cu patriotismul, se iau de unguri şi ţigani. Uită să spună că tot ce au atins s-a transformat în avere pentru ei şi în praf şi pulbere pentru ceilalţi. La toţi care au servit regimul comunist li s-au asigurat afaceri bănoase, pensii mari şi şcoli imperialiste pentru progenituri chiar dacă le dat Dumnezeu ca pedeapsă prunci câlavi! Vin şi ne araţă cu mândrie, vile, maşini tari, vacanţe somptuoase, bijuterii, tablouri iar eu cel care sunt chemat să-i votez merg mănăstiri şi mă rog să-l pot iubi pe duşman.
AJUNGE! CRED CĂ SE POATE ŞI ALTFEL!


                                                                    Vasile TIVADAR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu