joi, 24 noiembrie 2016

Planul pentru România, pe care nimeni NU are curajul să-l confirme oficial. Ce pregăteşte Iohannis: se va întâmpla peste doar 3 săptămâni !

Să recunoaştem! Acum doi ani, Klaus Iohannis nu ne-a promis nimic şi s-a ţinut de cuvânt.
Numai noi nu l-am crezut. Sau nu i-am înţeles tăcerea. Ne-am luat după sloganul scris pe afişe - Preşedintele lucrului bine făcut - şi ne-am aşezat într-o mare Sală de Aşteptare, din care n-am mai plecat de atunci. Ca pe vremuri, la coadă la Gostat, când nu plecai să nu pierzi coada. Urma să se dea ceva. 

Preluare http://www.businessmagazin.ro/actualitate/planul-pentru-romania-pe-care-nimeni-nu-are-curajul-sa-l-confirme-oficial-ce-pregateste-iohannis-se-va-intampla-peste-doar-3-saptamani-16001103?ref=yfp

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu