marți, 25 octombrie 2016

Polițistul Godină a descoperit că în județul lui Dragnea nu este nici o librărie!!!

Polițistul Marian Godină a făcut o descoperire care spune multe despre județul condus timp de 16 ani de Liviu Dragnea, actualul președinte al PSD. Godină a scris pe Facebook că a fost mirat să constate că nici o librărie din Teleorman nu a comandat carte sa ”Flash-uri din sens opus”. Dar a aflat repede și care este explicația: ”Uitându-mă pe nişte tabele, m-am mirat când am văzut că nicio librărie din județul Teleorman nu a dorit să aibă pe raft cartea “Flash-uri din sens opus” şi l-am întrebat pe directorul de vânzări al editurii care e explicația. Mi-a răspuns zâmbind: “E simplu, în județul Teleorman nu există nicio librărie.”Mi-a venit greu să cred, aşa că m-am interesat. Trist, dar adevărat”, a scris Marian Godină pe Facebook.
                                                                    România Curată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu