miercuri, 17 august 2016

Scrisoarea Cătălinei Ponor: „Mi s-a rupt sufletul, am plâns toată noaptea. După ce m-am operat, am tras 5 luni cu dinții de mine”

După ce s-a clasat pe locul 7 în finala la bârnă, gimnasta Cătălina Ponor a publicat pe pagina personală de Facebook o scrisoare deschisă în care a povestit cât de afectată s-a simțit de comentariile negative făcute pe seama ei.

„Aş zice chiar că m-am simţit mai în formă decât la 16 ani. Şi aş fi putut dacă nu simţeam ca o mână care voia să mă dea jos de pe aparat toate comentariile şi undele negative că nu meritam să fiu la Olimpiadă. Mi-am dorit prea mult, mi s-a rupt sufletul, am plâns toată noaptea şi la un moment dat voiam să mă opresc şi nu puteam, nu mi-a fost uşor să nu pun la suflet tot ce vedeam sau auzeam în jurul meu şi în reţelele de socializare sau presă şi nu îmi este uşor nici în continuare (...) 
Oare la 29 de ani sunt babă, când sunt "N" gimnaste în lumea asta trecute de 30 de ani? Dar e mai greu de ştiut fiindcă nu toate au rezultate care să le ţină lumea minte”, a scris Cătălina Ponor. 
Ea a arătat cât de mult a crescut nivelul gimnasticii în ultimii ani și a scris despre cum a decurs exercițiul de la bârnă. „A fost o zi extrem de grea şi tensionată pentru mine. Sunt ani de muncă în spate, nivelul a crescut, gimnastica nu mai e ce era înainte. Acum ori câştigi cu acrobatică foarte dificilă, ori cu artistica făcută perfect. Eu am încercat să le combin şi am greşit pentru că presiunea a fost extrem de mare. Fiind singura gimnastă care a reprezentat România, trebuia să mulţumesc într-un fel sau altul pe toată lumea chiar dacă nu mai aveam nimic de dovedit, poate doar mie să îmi mai dovedesc încă o dată că pot! Îmi pare rău că atunci când mi-am dat seama ca integralul a ieşit prost nu am făcut şi coborârea care a fost pregătită pentru finală”.
Cătălina Ponor a mai scris și despre sacrificiile pe care le-a făcut de-a lungul timpului pentru echipa României. „După ce m-am operat şi am tras 5 luni cu dinţii de mine când antrenorii îmi spuneau că fac de fapt fiţe şi că nu vreau să mă duc la recalificări, că nu mă doare nimic chiar dacă plângeam de durere în sală şi din ianuarie până în ultima săptămână înainte de primul concurs mi-am tot rupt gamba fiindcă încercam din răsputeri să îmi revin să ajut echipa la test event. Oare cine a fost nebuna care s-a apucat să facă sărituri direct în concurs la recalificări, încât era să îşi rupă picioarele, numai să mai bage un punct în plus echipei”, a scris tripla campioană olimpică.
În opinia sa, va mai trece mult tip până când România va reuși să dea o nouă triplă campioană olimpică la gimnastică. „Preţuiţi ce aveţi, cât mai aveţi, că va dura ceva până se va mai naşte următoarea triplă campioană olimpică!”Sursa Republica
                                                             Autor Raluca ION

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu