miercuri, 30 septembrie 2015

NI, SĂ-MI TRAG UNA ! ! !

                     de Vasile Dan MARCHIŞ
                     
Cu câteva momente în urmă am citit că se va organiza "încă" un concurs cu "reguli" cât se poate de nostime, ba chiar haioase :"Versurile trimise la concurs, să nu fi fost publicate în alte locuri".
Domnilor, care autor nu publică ce a creat, fie pe blog, fie pe site, pagini, pe Facebook sau în diferite reviste literare, ziare sau antologii pentru a-şi face imagine !!! Concursuri cu reguli: ba să nu fi publicat cărţi, ba să nu fie trecut de 40 de ani, ba să aibă domiciliul în localitatea în care se desfăşoară concursul respectiv, ba să nu mai fi publicat nicăieri versurile respective (dar ce domnilor, trăim în pădure, fără spirit de socializare ?!), e plină România. De ce se impun asemenea reguli? Ca să puteţi acorda premii doar la cine doriţi dumneavoastră ?! Eu am publicat 4 volume de versuri şi prin reguli de tot felul impuse haios, nu am putut participa la concursuri de literatură în ultimii patru ani. DA, cu volumul meu mai recent publicat"Zodii de rezervă", apreciat într-o mare măsură de oamenii de cultură valoroşi (a se vedea cronica literară şi aprecierile ,în paginile acestuia ) nu am putut participa nicăieri în ţară din cauza unor reguli impuse fără scrupule de o comisie cel puţin dubioasă! Volumul meu ultim îl puteţi citi integral pe pagina mea "Ve.De.M Zodii de rezervă" şi vă veţi convinge. În fond am publicat patru volume individuale de versuri, dintre care două premiate la festivaluri naţionale şi interjudeţene, pe când nu erau impuse atâtea "reguli" fără noimă.
Baftă curajoşilor, nu "piloşilor" la astfel de concursuri literare cu reguli de pe... Marte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu