joi, 27 august 2015

Acrobaţii lingvistice

 * Minciuna presupune studii superioare adevărului.
* Cel mai mult îmi place să mă întîlnesc cu şefii mei care au ieşit deja la pensie.
* Nicăieri nu este mai bine decât în altă parte.
* Un idiot bogat este considerat, în primul rând, bogat. Un idiot sărac este considerat, în primul rând, idiot.
* Cine nu-i iubeşte pe proşti are tare mulţi duşmani.
* Nu poţi muşca apa.
* Problema asta mă depăşeşte, e mult prea mică pentru mine.
* Politician e unul care strigă. Diplomat e unul care tace.
* Dreptate e asta? Eu alerg şi el ajunge!?
* La egală distanţă între Polul Nord şi Polul Sud se află Interpolul...
* Partea leului o ia leoaica.
* Nimeni nu-i modest degeaba.
* Cele mai mari moşteniri le primesc, de regulă, oamenii bogaţi.
* Cine nu ştie să facă nimic e gata să facă orice.
* O memorie prea bună nu lasă destul loc noutăţilor.
* El e purtătorul de cuvânt. Ea e purtătoarea de cuvinte...
* Vorbim despre sănătate mai ales când suntem bolnavi.
* Prietenul la nevoie te cunoaşte.
* Nici un profesor de logică nu a ajuns prim ministru.
* Un musafir care pleacă este întotdeauna binevenit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu