sâmbătă, 25 aprilie 2015

Scriitorul Ioan Romeo Roşiianu la a 15-a carte

                               
  După o „tăcere” de câţiva ani, pe care şi-a impus-o, poetul şi jurnalistul Ioan Romeo Roşiianu revine puternic în literatura română cu cea de-a cincisprezecea carte a Domniei sale: „Respiraţia cuvintelor”, ediţie bilingvă, româno-albaneză, în traducerea scriitorului Baki Ymeri. Întrebându-l ce a făcut în aceşti câţiva ani în care n-a scris, n-a frecventat cenaclurile literare, Ioan Romeo Roşiianu mi-a declarat în exclusivitate: „M-am ocupat de ziarele mele NECENZURAT, STIRILE MM, CREDINŢA ADEVĂRATĂ, de cariera fotbalistică şi  blogul fiului meu Iuliu Mihai Roşiianu plus că de ceva timp am o emisiune în fiecare joi, (care face audienţă)  la televiziunea eMaramureş. Deci, n-am dormitat, pot spune că am meditat şi acumulat experienţe noi pe care vreau acum, prin apariţia acestor cărţi, să le împărtăşesc cu cititorii mei, fie ei şi din Albania!”


                                                                                              Gelu Dragoş

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu