duminică, 15 martie 2015

Cenaclu

                                       de Ion GEORGESCU-MUSCEL


  du-mă şi pe mine de vrei
   în sublima oaste de corifei
   şi iată-mă se-ncinge o tăcere de spini
   respir un aer aspru parcă muşcat de câini
   se laudă unul că l-a cunoscut pe Nichita
   că a băut cu el şi şi-a-mpărţit şi pita
   şi toarnă-o schilodeală de cuvinte
   la care toţi silesc a lua aminte
   se sare rândul meu sunt amânat
   în minte prinde-a mi se face drum arat
   iar când încep a spune duruta mea poveste
   se naşte-un murmur cu intenţie de viespe
   ce cu pană veninoasă-ţi scrii vorbirea
   străine ce-a fost dat să te-ntâlnesc
    mai par şi alţii-a aştepta la rând
    ca să arunce-n mine cu bulgări de cuvânt
    pricep că la cenaclu nu e tărâmul milei
    la ei batjocura e marmelada zilei
   dar văd acum durere-n privirea alor mei
    trezit ca dintr-un vis spun cu uimire gata
   dragostea şi ura-s mai reale decât piatra
   deschide unul geamul e-un dezmorţit de oase
   ce trist cade lumina peste lucruri mincinoase

                                             Baden / Ianuarie 2012



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu