sâmbătă, 19 aprilie 2014

"După toate acestea, am revenit în lumea mea!"

Celor care le-am promis prin diferite sisteme (telefon,internet,etc,) că le dăruiesc gratuit câte un exemplar din nr.10 aniversar al revistei "Izvoare codrene ",Fondator ,coordonator general VASILE DAN MARCHIŞ;Coordonator executiv :GELU DRAGOŞ;coordonator onorific:MIRCEA PAUŞENIUC,să nu "zăbovească".Sunt la dispoziţia dumnealor!Acum am libertatea mea ,căci mi-am schimbat locul de muncă.Am izbutit!!!Acest guvern a ruinat mii şi mii de cetăţeni ca mine fiindcă a trebuit pe lângă alte calităţi pe care le-am dobândit în 25 de ani de serviciu,să mai urmez cursurile Şcolii de Agent de Securitate de 4 luni,şi chiar am urmat această şcoală după alte cursuri:Agent supraveghere şi transport valori în cadrul Băncii Române de Dezvoltare.Maramureş,şi cursurile Şcolii de gardini publici în cadrul Corpului Gardienilor Publici Maramureş.Nu mai spun nimic pe lângă alte diplome pe care le-am obţinut în cadrul diferitelor licee din acest minicipiu. RUŞINE!!!Ruşine de şapte ori câte şapte acestui guvern cu totul şi cu totul blestemat.După toate acestea am revenit în lumea mea !


                              - Agent securitate-VASILE DAN MARCHIŞ,
        FONDATOR,COORDONATOR GENERAL "IZVOARE CODRENE"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu