luni, 23 septembrie 2013

CONFUZIE ?!

  Renumitul veşmânt arhieresc al  Patriarhului Daniel (foto), cu fir de aur şi pietre scumpe,
    i-a  indus recent în eroare pe jurnaliştii străini! Într-un material care prezenta situaţia grupurilor etnice din România, un reporter CNN l-a prezentat pe Preafericitul drept proaspăt încoronatul rege al ţiganilor. 
     "Ne pare rău pentru confuzia iscată", declară Robert Sourish, jurnalist american.
    Chiar am verificat, cum se cuvine, sunându-i pe corespondenţii din România.
    I-am întrebat cum arată  regele ţiganilor şi toţi ne-au zis că e îmbrăcat în aur şi îi plac construcţiile grandioase.
    De unde să  ştim că imaginile care ne fuseseră furnizate nu erau cu Daniel Cioabă, ci cu Daniel Ciobotea?!Totul se potrivea,  n-aveam de unde să ştim că e o coincidenţă de nume şi de opulenţă ..."
     "Mă simt profund jignit", a exclamat Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române.
     "Dacă jurnaliştii CNN nu pot distinge între tinicheaua aurită pe care o poartă regele  rromilor şi aurul curat cu care am eu atâta grijă să mă îmbrac întru cinstirea Domnului ... Cine  ştie ce alte gafe  mai au de făcut de-a lungul vremii.  Când va fi gata Catedrala, au s-o prezinte drept palat ţigănesc din  Buzescu de Teleorman ..."
Sursa:  http://groups.yahoo.com/group/Free_Press_Romania/

                                                                               c.l.

   




Un comentariu:

  1. Preafericite Daniel, cei de la CNN nu stiu sa faca distinctie intre tinicheaua aurita a regilor rromi si aurul si opulenta voastra! Dar oare Isus tot asa era imbracat ca dumneata?! Se deplasa cu jeepul şi mânca icre şi salam de mistreţ?!

    RăspundețiȘtergere