vineri, 27 septembrie 2013

Anunţ pentru cititorii blogului "Izvoare Codrene"

Din motive independente de administratorul blogului "Izvoare Codrene", adică lipsa internetului (de ieri, 26 septembrie ora 21,oo până astăzi, 27 septembrie ora 16,00 când o echipă s-a deplasat rapid şi a remediat defecţiunea), n-am putut să postez obişnuitele rubrici cu care v-aţi obişnuit şi celelalte informaţii de interes.
   Cum informaţiile sunt perisabile, mai ales în publicaţiile on line, am fost nevoit să arunc la coş o grămadă de ştiri şi să vă privez în a fi informaţi. Să sperăm că astfel de defecţiuni (tot mai dese) o să dispară, mai ales că plătim la timp şi o sumă destul de consistentă firmei RDS-RCS! O seară bună tuturor şi DISTRACŢIE MAXIMĂ la SĂRBĂTOAREA CASTANELOR!

Un comentariu:

  1. Niste neseriosi! Mie nu mi-a mers netul o saptamana! Am sunat in disperare la ei dar telefoanele erau ocupate!Mi-a raspuns doar robotul ca-i stiam mesajul pe de rost! In schimb, daca nu platesti o luna de zile ei te si ameninta ca te deconectează!Repet, niste neseriosi!

    RăspundețiȘtergere