duminică, 28 iulie 2013

POESIS – FLORICA BUD

Fantezie în  mov

vai mie păcătoasa! nu există nici leme
nici zebre nici zombi nici yang şi ying
doar  poezie
de stârvul său
te împiedici când voiajezi cu alistarul
în Alahambra.
oh! trecătorule
fantezie mov
în blugi prespălaţi preacârpiţi predestinaţi morţii
preschimbă-ţi moneda europeană
să dai rest luntraşului
când treci styxul
încărcat
cu păcatele bifate cu grijă
tribut postmodern
doar mâine încă plătibil cu cardul.
                                                             
Lut ispititor

alintă-mă om aflat la începuturi
risipitor agasant de verdicte
veridice doar din profil mediatic.
alungă-mă om aflat santinelă
pe metereze de spaimă
din tristeţe în râset
descoperindu-i tăcerii rănite
                           accente
psihopatologic rezonabile firii.
remodelează-mă om de zăpada
ce nu va mai fi... cu regrete
nicicând aşa albă şi pură
turnând pe nerăsuflate
plumb topit
în forma mea de lut ispititor.


Algred

opresc fără semnalizare înspăimântată
de ce ar putea să însemne în ore
cercul roşu primit pe segmente
incluzând punct cu punct
indicaţii. hartă. steguleţe colorate.
semne de relief.
mă prind uşuratic în jocul cu drumuri
la primul popas dincolo de Algred
mă îndrept încă duală
orbită spre lumina ce curge
o sumă de piruete
mai puţin cea pierdută
în aglomerări umane
deprinse cu spleenul.
umbra semnelor neîntinate de vremuri
zace în bezna mâinilor  mumificate
sub braţul unui radical de gradul doi
inferior  şi în rest… semănând din profil
cu axioma puterii

nondigerabilă în august.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu