sâmbătă, 23 martie 2013

DECLARAŢIILE CIUDATE ALE SELECŢIONERULUI VICTOR PIŢURCĂ ŞI COMENTARIILE UNOR SUPORTERI !


”Trebuia să fi câştigat, am primit două goluri din faze fixe, este inadmisibil la asemenea nivel. Când primeşti un gol, ca pe primul, e foarte greu să mai câştigi. Am ratat în prima repriză câteva ocazii mari, poate dacă am fi reuşit vreuna, poate am fi câştigat.
  Sunt mulţumit şi cu acest rezultat. La un asemenea meci e foarte greu să ai ocazii, echipa gazdă s-a apărat foarte bine, cu un marcaj foarte bun, şi am jucat pe contraatac. Şi terenul a fost destul de greoi pentru noi, am spus că va fi foarte greu, cred că au fost probleme şi de concentrare, au fost jucători care nu au reacţionat cum aş fi vrut. Nu dau nume, voi discuta cu ei în particular, sper să remediem repede, să dăm bătălia la Amsterdam, măcar un punct să luăm. Şi Turcia, la acest scor egal, a intrat în jocul calificării. Şi aici am venit să câştigăm, şi în Olanda ne dorim să câştigăm, dacă luăm un punct va fi bine", a completat plictisit Victor Pițurcă la postul de televiziune TVR 1.
Acum să vedeţi câteva comentarii luate de pe site-urile de sport din România ale adevăraţilor suporteri români:
333 zice în timpul partidei:
 „Ungaria joacă considerabil mai bine. Putea fi 2-o, fără nici o problemă pentru unguri (Vineri, 22 martie 2013, 22:03)
Nash Pandelica răspunde:
„Piţi, unde ai văzut meciul ăla ? Io am văzut o echipă a României de amatori!”
(Sâmbătă, 23 martie 2013, 11:03)
John comentează:
„Barbugiu' părea supărat la sfârşitul meciului.Pesemne, mersese pe Ungaria, la pariuri :)
Mi'a plăcut concepţia tactică a lui Pitzurki: care'o prinde, arde'o tare spre careu' advers, poate o prinde cineva, numai să fie mutu, că dacă e stancu sau grozav, degeaba.”
Matrix spune:
„Economie mare de efort la toată echipa, improvizaţia aceea naţională.O echipa fără aripi, fără viteza, fără construcţie, fără determinare.Ungurii au jucat cam la nivelul Rapidului...rapid bucureşti.:) Dar, cea mai mişto fază a fost faza golului egalizator, cand Maxim, ca un veritabil ...stejar, a pus la pământ doi ..vecini.:))”
Răfăilă scrie:
„Pentru meciul cu Olanda, propun o nouă strategie, să folosească doi portari...”
Bravo
„Tocmai când mă gândeam că Mutu ar trebui să iasă din muțenie, ne facem de tot rahatul cu o echipă mediocră!”
Andreesanu postează:

„Sctir Piţi! Nu avem nici o şansă cu aşa antrenor”.
Duncan_Idaho [utilizator]:
„Oare când nu o să ne mai plângem de arbitraj, de noroc şi de alte alea? Oare când nu o să mai zicem: ce bafta, sau ce loz am tras?!
Am prins momentele echipei din 1994 şi încă îmi amintesc când am câştigat meciul cu Argentina. Ăla era fotbal. Alo, poporule, te mulţumeşti cu prea puţin! Am ajuns să credem că Mutu e un star şi că nu putem mai mult. Atâta timp cât se acceptă un standard jos, asta se obţine”.
Valer comentează:
„Ăsta nu e fotbal, asta e o ruşine. E urmarea mafiei şi înţelegerilor dintre patroni. Îmi pare rău, dar cineva trebuie să o spună. M-am săturat să tot văd că ne-au furat, că am avut noroc şi alte motive asemănatoare. Vreau să mă simt iar mândru că joacă România... însă mi-e tare teamă că mai avem mult de aşteptat cât timp la federaţie e Naşul şi la ligă Mitică de la brutărie. Şi un pronostic corect pentru meciul de marţi: Olanda-România 5-1!”
 (Vineri, 22 martie 2013, 23:47)
Marian e scurt în exprimare:
 „2 echipe de 2 lei....”
Exilatul [utilizator] dixit:
„O să mă las de echipa naţională, mai bine urmăresc fotbalul jucat de amatori...”
(Sâmbătă, 23 martie 2013, 4:33)
Cadillac scrie:
„Mă tem că sunt de aceeaşi părere cu tine...Această adunătură de 'figuranţi' seamănă mai degraba cu „trupa de balet a Spitalului de Ortopedie”.
evoque [utilizator] zice:
„Am avut parte să vedem o nenorocire de echipă.Un joc prost, execrabil, o liota de jucători care nu au ce cauta în naţionaă. Un antrenor care nu trece de nivelul de barbut.”
Sandu trimite:
„Cu asemenea mentalitate, mai bine încercaţi filatelie-garduri. De 20 de ani aceleaşi figuri palide care au ruinat fotbalul românesc! Am ajuns să sperăm că fotbalul va renaşte în România doar cu ajutorul DNA, altfel nu se poate face nimic!”
Samariteanul 2003 spune:
„A fost un meci foarte slab al naţionalei noastre formată din antrenori şi jucători beţivi,curvari,rataţi,cheflii şi total lipsiţi de profesionalism!!!Le-aţi văzut feţele antrenorilor şi jucătorilor??Parcă veniseră de la o nuntă!!!! Eu când am spus că în România nu s-a născut fotbalistul de performanţă de 25 de ani încoace ,lumea mă contrazicea,dar se vede clar şi fără echivoc!!! Avem o ligă de toată jena, cu jucători de două parale care nu au valoare, avem o naţională făcută din "spuma" nonvalorilor care joacă pe unde apucă, mai mult pe banca de rezervă, dar joacă prost şi cu care visăm să facem minuni!!! Cum e antrenorul principal aşa e şi echipa ,nu?!
În ritmul ăsta e mare lucru dacă ajungem pe locul 3 dacă nu cădem pe 4 în grupă. Turcia , Olanda şi Ungaria ne pot face mari probleme atâta timp cât punem un drogat capitan de echipă şi mâine, poimâine, presa de rahat îl va face şi pe ăsta "rege "ca pe Hagi la retragere!!!!!!Oricum sunt convins că nu ne vom califica ptr că nu avem antrenor şi jucatori performanţi, avem nişte cocote de jucători de paie, buni doar ptr băutura, manele şi prostituate!!!!!!!Ar fi soluţia unui antrenor străin dar Piţi ştie să-şi negicieze contractele!”
raspunde trimite
Suporter Podul Grant:
„Penibili! Amatori! Luxemburghezi sau din Feroie!Este tot ce poţi spune despre echipa noastră care a avut în faţa ei cea mai slabă echipă din grupe.Mă uitam la bieţii unguri,după minutul 70 alergau ca şi găinile în ogradă de obosiţi ce erau şi în condiţiile astea noi alergam de bezmetici nereuşind să legam 3 pase odată. Vai de naţionala asta condusă de un aventurier, mare pocherist şi curvar care nu-şi recunoaşte propriul fiu!Vai de noi popor obosit şi imbecilizat să suportăm prostia, mitocănia, excrocheria, şarlatanismul, hoţia la toate nivelele inclusiv în sport. Apropos eu cred că poporul trebuie să se ducă la hoţii de preoţi să se închine la icoane că poate ne dă Dumnezeu bani în buzunare şi mai multă minte să ştim ce să alegem, în viaţă!!!!!!!!!!!!!!!”
Calul Troian spune:
„Poţi fi câştigător când ţii pe unul ca Stancu în teren? Sau pe Goian care se face vinovat de primirea golurilor şi care în afara de faulturi nu prea a arătat nimic?! Păi noi am jucat în 9 oameni încă de la început! Noroc cu Chiricheş că altfel punctam rău de tot! Am avut senzaţia că echipa a jucat mai mult ca Mutu să dea gol şi să-l egaleze pe Hagi, decât să câştige meciul pentru realizarea unei calificari la baraj.Urât meci, trist joc al echipei. Fiind vorba de Piţurcă ,nici n-ar trebui să mă mire. Probabil, cu Latovlevici, Adi Popa şi Chipciu în teren, jucători bătăioşi şi de viteză, altfel ar fi arătat meciul. Aşa, la ce fotbal au jucat, chiar că numai norocul chior te mai poate ajuta, norocul chior şi nu un aşa-zis antrenor, de doi lei ca Piţurcă”.
      Şi atunci stau strâmb şi încerc să judec drept: „Nea Piţi, despre ce meci de fotbal vorbeşti?! Ce echipă ai urmărit aseară?!
     Îi propun selecţionerului să vadă toate comentariile din ziarele de sport deoarece eu le-am ales pe cele pertinente şi de bun simţ, comentariile de pe reţelele de socializare, să vadă înregistrat el şi cine l-a angajat ( până în 2016 !) emisiunile de sport de pe Sport.Ro unde invitat a fost Corneliu Vadim Tudor, Digi Sport 1 şi emisiunea „Fanatik” a lui Horea Ivanovici, să vadă ce a declarat după meci Gigi Becali despre el şi joc, pe Mircea Rădulescu, Emeric Jenei, iar la final ce au spus Liţă Dumitru şi Cornel Dinu la emisiunea lui Tudor Furdui de la TVR 1. Concluzia?! Nea Piţi, dacă nu scoţi după un joc bun al tricolorilor măcar un egal, DĂ-ŢI DEMISIA DE ONOARE! DEMONSTREAZĂ CĂ EŞTI OFIŢER AL ARMATEI ROMÂNE ÎN REZERVĂ! MĂCAR O DATĂ ÎN VIAŢĂ!

                                              Gelu DRAGOŞ, membru A.P.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu