joi, 21 februarie 2013

Am un sentiment tare frumos faţă de echipa de volei feminin a lui Dinamo

Dragii mei, stiu ca poate unora dintre voi nu va place ca scriu cam despre tot ce misca la CS Dinamo (stai sa inceapa campionatul, caci voi face sesiuni adevarate de live-blogging de pe stadion la meciurile echipei de fotbal), dar imi sunt dragi pentru ca in curtea aia am crescut. Ce-i drept, am crescut doar ca suporter si mai tarziu mi-am facut veacul la bazinul de inot, dar asta e alta poveste.
Va spuneam ca am un sentiment frumos fata de echipa de volei feminin pentru ca e posibil ca anul acesta sa iasa campioana ca tare bine le merge.
Aseara, în derby-ul bucureştean cu CSM au câştigat cu… ghiciţi! Exact, 3 la 0, rămânând pe prima pozitie în clasament, la 1 punct diferenţă de Tomis Constanţa. Preluare Sport Local

                                                                  de Sandra Clipea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu