vineri, 25 ianuarie 2013

Primarul Cherecheş l-a premiat pe jurnalistul Ion P. Pop pentru întreaga activitate


Cei mai buni sportivi au fost distinşi la gala “Top Sport 2012”
Într-un cadru festiv, la sediul Direcţiei pentru Tineret şi Sport Maramureş, s-a desfăşurat Gala "Top Sport" 2012, dedicată premierii celor mai buni sportivi maramureşeni, pentru rezultatele obţinute anul trecut. Cu această ocazie, primarul Cătălin Cherecheş a dorit să ofere un premiu personal, constând într-o diplomă şi o sumă de bani, colegului nostru, cronicarul sportiv şi scriitorul Ion P. Pop, pentru întreaga activitate în beneficiul sportului băimărean.
Cătălin Cherecheş, primarul Municipiului Baia Mare
"Ion P. Pop, cronicar sportiv, jurnalist şi scriitor, este înainte de toate un OM desăvârşit, un băimărean adevărat, care şi-a pus întreaga viaţă în slujba sportului din oraşul nostru, despre care cu atât de mult drag scrie şi vorbeşte. Pentru toate eforturile sale, pentru tot ce a făcut în beneficiul sportului băimărean, am considerat că ar fi potrivit să îl premiez şi am făcut acest lucru în nume personal. Pentru că ne leagă iubirea faţă de sportul băimărean, chiar dacă domnia sa are un avans de câţiva ani în faţa mea. Atât eu, ca şi primar al oraşului nostru, cât şi Consiliul Local, am demonstrat în ultimii doi ani că susţinem performanţa sportivă. Am ajuns din urmă Consiliul Judeţean Maramureş, chiar l-am întrecut la capitolul finanţării alocate echipelor şi cluburilor sportive şi îmi doresc să continuăm pe acest trend ascendent".
Primarul Cherecheş, premiat pentru susţinerea sportului băimărean
De o surpriză a avut parte la gala "Top Sport" 2012 şi primarul Cătălin Cherecheş, care a primit o diplomă şi o cupă drept mulţumire pentru susţinerea acordată sportului băimărean. "Anul trecut ne-am bucurat de finanţare atât din partea Consiliului Judeţean Maramureş, cât mai ales din partea administraţiei publice locale. Ne bucurăm de susţinerea primarului Cătălin Cherecheş, care de ani de zile, dar mai ales de când deţine această funcţie, susţine sportul băimărean"  a spus Corneliu Săvoiu, directorul Direcţiei pentru Tineret şi Sport Maramureş. În replică, primarul a mulţumit pentru premiu, făcând însă o declaraţie care a fost urmată de aplauzele tuturor celor aflaţi în sală.
"Acest premiu mă onorează, însă nu pot să fiu bucuros. Nu atâta vreme cât pe obrazul oraşului nostru apasă greu două pete gri şi anume terenul de atletism şi ştrandul Municipal, aflate în administrarea direcţiei, în patrimoniul Ministerului Educaţiei, Tineretului şi Sportului, dar mai ales, în paragină. Şi pentru că văd că durează deja de câteva luni procedura prin care noi dorim să preluăm aceste baze şi să le reabilităm, dar până astăzi acest lucru nu s-a întâmplat, m-am gândit la ce ar trebui să facem între timp. Voi realiza din banii mei două bannere mari pe care le voi arbora la terenul de atletism şi la ştrandul municipal, pe care va scrie: aceste baze mizerabile sunt ale Ministerului Educaţiei, Tineretului şi Sportului. Poate după ce va fi promovat acest subiect în presă, vom reuşi să obţinem aceste obiective în patrimoniul municipiului, să le putem pune la punct, în folosul sportivilor în special, a băimărenilor în general".

                                                                                      Daniel POP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu