joi, 27 decembrie 2012

Vlad Cuciureanu, surpriza plăcută a anului 2012 la Ştiinţa Explorări Baia Mare

Nascut in data de 15 iunie 1991, Vlad Cuciureanu este unul dintre cei mai tineri jucatori de la Stiinta Explorari. Vlad a venit la echipa in 2010, si incepand din acest sezon a devenit un jucator de baza pentru formatia baimareana, pentru care evolueaza pe postul de tragator principal. La final de an, Vlad Cuciureanu a acordat un scurt interviu pentru site-ul oficial al clubului nostru.

    - R.: Cum a fost anul 2012 pentru tine?

    - V. Cuciureanu: A fost un an bun, deoarece incepand din acest campionat am devenit titular, postura in care nu am mai fost de pe vremea junioratului.

    - R.: A fost o surpriza pentru tine acest lucru?

    - V. Cuciureanu: Sincer sa fiu, nu ma asteptam ca progresul meu sa fie atat de mare. Am fost putin surprins ca antrenorii mi-au acordat atata incredere, dar am muncit mult pentru acest lucru.

    - R.: Cum caracterizezi prima parte a campionatului?

    - V. Cuciureanu: Am inceput turul foarte bine si pacat ca s-a stricat putin treaba spre final. Important este insa faptul ca suntem pe locul 4, adica in obiectiv.

    - R.: Cum crezi ca va fi returul pentru Stiinta Explorari?

    - V. Cuciureanu: Eu privesc cu incredere lucrurile. In campionat sunt multe echipe bune, de valoare apropiata, dar eu cred ca la final ne putem clasa pe unul dintre locurile 1-4.

    - R.: Progresul pe care l-ai realizat in 2012 a fost unul mare. Te gandesti in acest moment si la echipa nationala?

    - V. Cuciureanu: Deocamdata nu ma gandesc. Sunt alti jucatori mai valorosi in Romania, pe postul pe care joc eu. Dar daca lucrurile vor evolua asa cum doresc eu, atunci poate peste 2-3 ani va veni si randul meu sa joc pentru Romania.

    - R.: Ce iti doresti pentru anul 2013?

    - V. Cuciureanu: Eu doresc sa joc si mai bine decat am facut-o pana acum, deoarece sunt convins ca pot sa o fac. De asemenea vrea ca echipa sa obtina rezultatele pe care le dorim cu totii, si la finalul campionatului sa fim bucurosi.

    - Ce le urezi suporterilor echipei Stiinta Explorari, acum la final de an?

    - V. Cuciureanu: Tuturor suporterilor le urez sa aiba parte de sanatate si fericire in noul an. De asemenea sper sa aiba parte de cat mai multe bucurii alaturi de Stiinta Explorari.

                                                                       Cristi SOMESAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu