sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Povestea mea...


 Bună! Sunt Gelu Dragoş, învăţător la Şcoala Mireşu Mare, unde împreună cu cei 30 de elevi ai mei încercăm să descoperim lumea, frumuseţile acestei ţări, a oamenilor, a naturii înconjurătoare, să cântăm şi să ne bucurăm de tot ce ni se întâmplă.
             Pasiunea mea este jurnalismul. Aş prefera să fiu caracterizat de un distins om de litere, eseista Virginia Paraschiv cu ocazia prezentării cărţii mele „Instantanee maramureşene”: „Gelu Dragoş a înţeles să se definească pe sine însuşi ca om de presă cu un condei distinct şi personalizat. El are cutezanţa să abordeze transcrierea evenimentului într-un instant subiectiv, uneori pasional, patetic, debordând de dragoste, de viaţă şi de oameni.”
           Dacă nu aş fi învăţător mi-ar plăcea să fiu o lăcrimioară, un stejar, un păun, un fir de iarbă, un râu... Cuvântul care mă caracterizează este devotament faţă de cei dragi şi faţă de cei care au încredere în mine.

                                                                                                GDL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu