duminică, 25 noiembrie 2012

Gluma zilei – Profesoara mioapă


O tânără profesoară de limba română, cam mioapă din naştere, strigă la prima oră la elevii de clasa a V-a:
- Hei tu, din ultima bancă! Recită frumos poezia „Somnoroase păsărele” de Mihai Eminescu!
- Îmi pare rău, dar nu pot!
- Dar ce ai făcut aseară?! întreabă contrariată profesoara pe un ton nemulţumit.
- Păi, am „ras” câteva halbe de „Timişoreana” cu colegii mei, am jucat un pokeraş, am tras câteva linii de cocaină pe Bega şi am făcut dragoste cu prietena mea! Două numere faine....
- Nesimţitule! Mă întreb atunci, de ce te-ai mai deranjat să vii la şcoală!
- Păi, eu sunt aici doamna profesoară ca să vă repar caloriferul...


                                                                                    C.L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu