marți, 27 noiembrie 2012

Cum a fost la lansarea cărții mele


 Sâmbătă seara, de la orele 19.00, la Târgul de carte Gaudeamus din Bucureşti, am avut deopotrivă onoarea şi plăcerea de a-mi lansa prima mea carte, care poartă titlul, sugestiv sper eu, “Eurofotbal cu aromă de miazăzi”.
Eu vă spun doar că acest volum e plin de autentic, cuprinzând descrierea amănunţită a trăirilor mele de la microfonul Moldova 1, de acolo de unde am comentat în vară Euro 2012 la fotbal.
Despre lansare, nu pot spune decât că m-a emoţionat până la lacrimi. Am avut lângă mine prieteni adevăraţi care au vrut să se bucure laolaltă cu mine de intrarea mea în mirifica lume a cărţilor, din postura de autor. M-am bucurat de un cuvânt de introducere semnat de marele Cristian Ţopescu, au mai vorbit editorul Bogdan Hrib, Cristi China-Birta şi Cristian Angelescu de la City Insurance.
Punctul de atracţie maximală au fost băieţii de la echipa de fotbal american Bucharest Predators, cărora le mulţumesc şi pe această cale că au acceptat să “asigure” ordinea şi liniştea publică, îmbrăcaţi în echipamente specifice sportului pe care îl promovează.
Din public cel mai des l-am auzit vorbind pe Marius Matache, un prieten care cu siguranţă înţelege perfect simţămintele expuse de mine în pagini. Am aruncat şi o minge de rugby către public, aşa ca să facem legătura între fotbal şi extrafotbal, o idee la care muncesc de ceva timp.
Ce să mai, a fost mişto… Plus sesiunea de autografe de după lansare, care nu mă gândeam să fie atât de lungă.
Vă mulţumesc tuturor pentru susţinere, iar a doua carte a mea, dacă va exista, promit că va fi mai bună decât prima, din toate punctele de vedere.


                                                                            Cristi Frisk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu