marți, 30 octombrie 2012

Poesis - VASILE DAN MARCHIŞ


SENTIMENTE LEGALIZATE
   
            1
V-am constituit
o biserică a iubirii
şi a recunoştinţei,
fără pereţi şi
alte porţi de restricţie,
spre a fi paradis ...
            
            2
 Nu ştiu ce am ajuns
prin faptul
că-l văd pe Dumnezeu
făcându-se că nu mă vede
sau se uită la mine
doar o secundă
ca la o virgulă
pusă între două iubiri
                 
             3
Norocul prin care
Dumnezeu m-a răscumpărat
a îmbogăţit un sat...
                    
                            4
Doamne Iisuse Hristoase,dacă
ţi-ai achitat pe deplin datoria faţă de soare
pentru lumină,
de ce n-ai deschis acestui nevăzător ,ochii?
                         
                               5
Într-un oarecare fl ţi-am apreciat
Doamne căinţa că asupra vrajei iubirii mele
ai ripostat din măreţie cu minuni...
                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu