sâmbătă, 28 iulie 2012

Epigrame ale Clubului "Spinul" Baia Mare

EPIGRAME SCRISE DE IOAN ŞIMAN


Iluzie

Mi-am dorit un dram de minte?
Iată că mă bântuie:
Să aleg un Preşedinte
Care să ne...mântuie!

Eschivare

Privind eşecul de la bac
(De parcă e ceva tabu)
Sunt vinovaţi destui (şi-un drac),
Măria-sa ELEVUL...NU!

Bacul, o oglindă

Guvernanţii nu se-ntreabă,
Când la bac văd mulţi picaţi,
Ce fac taţii fără treabă
De li-s fiii-n drum...stresaţi?!

Tandreţe

Începură să m-aline
Ochii, vorba-i spre visare:
Fu plăcere pentru mine,
Însă, ea n-avu...răbdare.

Tot un drac

Nu vom mai vota prosteşte,
Mă întreb şi care-i treaba?
Căci poporul iar plăteşte
Referendumul...degeaba!

EPIGRAME SCRISE DE MARIA BERCIU

Se poate?!


În examen când era
A vrut să se concentreze.
(Nu dorea să copieze)
Însă, „camera”-l...stresa.

Emoţii

Nu mă pregătesc defel,
Nici nu-mi pasă de babac,
La examen îi zic BAC –
...cred că-i de trecut (cu)...el.

La expoziţia de fructe

Prezintă mari realizări
Discursul e bombastic,
Cu meritate-aplaudări,
Dar fructele-s de...”plastic”!
Curg ape!

Vara, că primim căldura
Multă, fără de măsură,
E pământul însetat
...iar ţăranu-i asudat!

Cârcotaş?

Iarna nu avem căldură
(Aburi îmi ieşeau pe gură)
Şi eram nemulţumit;
Dar acum...prea s-a-ncălzit!

EPIGRAME SCRISE DE MIRCEA MICLE
Preşedinte vs. premier

Vreau să îţi aduc aminte:
Chiar dacă a plagiat,
Nu-i ca fostul preşedinte
                Un pirat.

În Tabăra Archeus

Creaţiile, dintre ele,
La tabăra cea de creaţie
Sunt transformate, parte-n stele,
Iar pălincuţa-n inspiraţie.

Istoria

Ea pedepseşte tot ce-i viu
Din lumea cea concretă,
Căci pentru cei ce nu o ştiu
                   Se mai repetă.
Preşedintele suspendat, incendiator de nave

Invidios pe cei cu doctorat
Cam tare se preface c-a uitat,
Dar sunt convins că ştie bine
Că-i doctor în piromanie!

Muzica uşoară

Muzica, de azi, uşoară
Zi de zi mai jos coboară,
Nu e mijloc de cultură,
Ci e unul de tortură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu