miercuri, 25 iulie 2012

Editorial - " Mă enervez"...


1. Mă enervează fluturaşul de salariu care are trecut pe el suma care o plătesc la CAS, la fondul de pensii, la sindicat dar şi suma de lei care îmi revine mie, sumă cu care ai putea trăi doar în Congo sau Etiopia...
2. Mă enervează când te sună cineva la telefon fără să se prezinte, cum la fel de mult mă exasperează vocile „de robot” care te anunţă că n-ai platit la timp telefonul, creditul la bancă, gazul, lumina...
3. Mă enervează „armata” de generali pe care-i are România după 1990, număr de generali invers proporţional cu numărul de soldaţi pe care-i mai avem după 1990...
4. Mă enervează limbajul sărac al tinerei generaţii, gen: „Bă!, Ciao!, Fă, Sal!, O.K., Ha?!,Ne vedem pe mess...”cat şi procentul de promovabilitate la bacalaureat!
5. Mă enervează femeile şi adolescentele cu unghiile mari dar şi tinerii care-şi lasă să le crească unghia de la degetul mic de la mână. Ca să facă ce?!
6. Mă enervează ghiulurile şi brăţările gigantice de aur ale confraţilor lui Bercea Mondialul şi ale „ambasadorilor ambulanţi” care fac „reclamă” proastă ţării noastre în toate ţările U.E....
7. Mă enervează indivizii care trec strada prin locuri nepermise şi în special cei însoţiţi de proprii copii care calcă straturile de flori şi aruncă mucurile de ţigară unde le vine la îndemână...
8. Mă enervează preşedinţii Romaniei care se termină în... ESCU, adică: Ceauşescu,Iliescu,Constantinescu, Băsescu, Antonescu (interimar) şi toţi politicienii de Damboviţa...
9. Mă enervează (ţineţi-vă bine): „băieţii deştepţi”, şpaga din sistemul de sănătate, nepotismul din învăţămant, scriitorii fără operă, postul de televiziune OTV, preţurile plătite pentru autostrăzi şi „lungimea” lor, patronii care angajează fără forme legale, plagiatorii, „piloşii” de orice fel, foştii securişti, actualii oameni de succes pe căi ilicite, coloneii din parlament, pămantul lăsat în paragină, bălţile fără peşte, braconierii, poliţiştii laşi şi corupţi, ziariştii care scriu la comandă, miliardarii de carton, vedetele gen: Cruduţa, Bote, Sânzâiana Buruiană, Nechita, Moculeasca, etc, revoluţionarii cu certificat, mineriadele, preoţii cu jeep-uri şi ceas de aur, fotbaliştii din naţională care n-au jucat la un C.M. sau C.E., bugetul alocat an de an învăţământului, peturile aruncate în pădure sau pe marginea şoselelor, şefii de cârciumi care dau pe caiet, domnişoarele bătrâne, pisălogii, traseiştii mai puţin „traseistele”, pensiile şi salariile „nesimţite”, incultura, băgătorii de seamă ...
10. Mă enervează faptul că ROMÂNIA este ţara celor patru „N”, adică: „N-AM, NU-MI PASĂ, NU ŞTIU, NU VREAU!”

                                                                                      Gelu DRAGOŞ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu